Page 10 - SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK SUNUMU
P. 10
KALİTE POLİTİKALARIMIZ
ISO 10002; Şikâyet Yönetimi Sistemi
Her konuğumuzun veya çalışanlarımızın şikâyetini büyük bir özenle ele alırız. Şikayetlerin
üzerini örtmeyiz. Bilakis şeffaflık ve dürüstlük ilkeleri
nezdinde açıkça paylaşırız ve değerlendiririz. Çözüm için yüksek çaba sarf ederiz. Sorunun
tekrarlanmaması için kalıcı çözümler geliştiririz ve
T.C. Kanun ve İlgili mevzuatlarına %100 bağlı şekilde çalışırız. Tüm 10002 süreçlerinin
yönetiminde ve idaresinde teknolojik olanaklardan
maksimum seviyede istifade ederiz. Şikâyet yönetimi verilerini, yönetim icra
faaliyetlerimizle bütünleştiririz ve bu şekilde takımca süreklilikle
en iyiye ulaşmayı hedefleriz.
10